Too good to be true

När jag var ute och red så lyssnade jag på morden i Malexander, så himla hemskt.. Vilka idioter det finns, dö era jävlar. Emelie hjälpte mig att fixa det på mobilen igår, så det är ju en perfekt syssla när man inte har något att göra eller så sätter man på någon spännande dokumentär när man är ute och går eller vad som helst. Det är iallafall vad jag ska göra i fortsättningen. Hade tänkt att lyssna på den där göteborgsbranden imorgon och ta en powerwalk. Finns ju så många olika att välja mellan så det är ju svårt att välja nästan. Ajaaa, Efter ridturen blev det en riktig dundermåltid till middag iallafall, så sjukt gott. Älskar mat över allt annat ibland.. Sen har jag bara hunnit duscha för nu är det gossip som man absolut inte får missa. Sen får jag skynda järnet och fixa iordning mig eftersom jag ska gå på bio ikväll, den där Facebook-filmen som verkar skitbra!
Ska även försöka lägga in lite bilder senare, hur man nu gör det.. Hahaha tekniska jag liksom.
Återkommer senare fellas ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0