Torsdag 28 oktober

Sitter och kollar på MTV nu, super sweet 16. Fan vad jag också hade velat haft feta festen och jaa, allt sånt. Vore fel att vara rik som ett troll och kunna göra precis som man vill eller köpa exakt vad man vill, voooore det fel då? Näää. Ibland får man faktiskt vara lite avundsjuk på vissa, punkt slut.
Nu väntar jag bara på att malla ska bli klar någon gång så vi kan gå ner på stan och köpa det som behövs. Det viktigaste är iallafall HÅRINPACKNING, annars kommer jag bli skallig inom kort. Sedan är det ju bara ett + om jag hittar något annat passande som faller mig i smaken. Efter stan drar vi hem igen och äter, sedan blir det hockey. Kan ju alltid hoppas på att det inte blir en lika tung förlust som sist. Kul början den nya målisen fick liksom, tyckte så sjukt synd om honom. Kan ju önska honom ett lycka till idag, för det lär ju behövas :)

Nä nu börjar blixten bli klar tror jag, så nu är det time to go.
Be back later fellas. pöss



3 dagar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0