Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Imorgon blir nog jag en strömsbro-bo för er som inte visste :) Mitt rum är väl så gott som klart nu, är lite tavlor som ska upp men det viktigaste är där. SÄNGEN! Sen är det väl en del som inte är klart i resten av boendet liksom, men det kommer tids nog :) Inatt vaknade jag klockan 4 och kunde inte somna om, helt sjukt var det. Är ju alltid kul att få sova typ 3 timmar. Klev upp sju och åkte iväg och tränade. Var tillbaka hemma vid 10 tiden så då försökte jag sova, så fick väl lite sömn nu på dagen åtminstone. Mamma kom och hämta upp mig så åkte vi ut till valbo köpstad och inhandlade bland annat en kamera till mig och även lite småsaker som behövdes, gööttt. Gick och solade en stund, sedan tog jag en powerwalk och rensade tankarna lite. For därefter hem till mitt andra hem på skolgatan och grejsade lite, sedan åkte vi och köpte mat och nu har jag hamnat i soffläge framför TVn och Desperate. Precis vad jag behöver idag, det är alltid en början.
 
nu är jag glad för sitter och pratar med mickis! snart kommer vi till dig, woohooo!! Är nästan lite overkligt, det har gått så himla fort från dagen när vi fick reda på att resan skulle bli av. Har så mycket att ta igen nu så kan helt klart behövas 2 veckor. Har saknat våra deep-talk vääärldsmycket, och behöver lite kloka råd från dig nu. Egentligen borde man kanske börja kolla så att man har allt man behöver så att det inte blir sistaminutenstress som det alltid brukar bli. Det får nog bli imorgon eftersom det endast återstår 5 days!
Herrejävlar, blir nervös bara jag tänker på det.



“What I wanted? I wanted you to fight for me! I wanted you to say that there was no one else you could ever be with and that you'd rather be alone than without me”
B.D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0