''Vi tyr oss till det gamla istället för att acceptera det som är nu."

Uhhh, känner mig slaktad i kropp och skalle typ. hihi, men har faktiskt varit duktig idag. Har hunnit träna 4 gånger idag, det låter helt sjukt nästan. Yogan var iallafall helt klart jobbigast idag, sedan blev det lite mysgym med josy. Hon ska få ett nytt namn nu av mig, eftersom hon är så crazy på vägarna. Nära-döden-upplevelser, okryddat. Men Vill ju inte bli bannad från röda faran så måste ändå erkänna att jag diggar att åka bil med henne, lite sådär mysigt faktiskt. Imorgon tänker jag ta en fet sovmorgon iallafall, det förtjänar jag kan man ju tycka. Nu är det soffhäng som gäller, först Greys och sedan är det Kungarna juuu. Tror det är sista avsnittet, då börjar jag gråta nästan. Börjar ju gilla det mer och mer, speciellt jockiboi. Han blir ju ba skönare och skönare.

Jag och malla har skrivit en lååång packlista idag också, och vi kom fram till att det kommer bli svårt att få plats med allt i väskan. Måste nog tyvärr skära ner på lite grejer, hur nu det ska gå. Tänkte faktiskt ta fram resväskan idag och börja plocka i lite smått sen :)  i diiiie, blir nervöööös.

hahahaha, nu är det kungarna. Tråkigt att pudding drar hem, men skönast just nu är ändå nemo som går och handlar i bara täcket. herregud, underhållning på hög nivå. ♥



Kommentarer
crazy

HAHA är det där min katt? på toaletten? ASG

2010-10-28 @ 19:05:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0