When I look at you

Kan inte förstå hur jag själv kan tycka att det är skönt att gymma på morgonen. Tror det har slagit rejält slint i huvudet på mig på många sätt på senaste tiden. Men mysigt hade vi idag iallafall, körde på bandet först i 30 min (!!) Vilket jag tyckte var väldigt bra för tiden gick så fort när vi babblade på och hurtade. Sedan erövrade vi övervåningen och fortsatte vårt träningspass där. Väldigt stark insats av oss, helt klart. Var där i över en timme och krigade på som aldrig förr, duktiga vi :) Kan ha hittat min favoritmaskin, men är inte helt säker på det än. Men det finns iallafall en som är så jääävla jobbig, det är helt sjukt. Jag körde 10 kg på den 4x10 och då krampade det sönder i magen och ryggen och jag var helt död efter, medans den som var innan mig hade kört med 55 kg.. Kul liksom.  
När jag kom hem var det bara att slänga på sig nya kläder för att bege sig ut i stallet och ut en sväng med corsa. Tur att jag hann rida idag annars hade det nog inte blivit så kul på lotta-träningen imorgon.. Gullhjärtat :)

Just för tillfället ligger jag och myser med emil lite, ska strax slänga mig in i duschen innan det är dags för jobb! Hade varit överlycklig om det hade varit tre gånger i veckan istället, för trivs så himla bra där jag är nu. Men det är ett iallafall ett perfekt extrajobb tills vidare. Hoppas bara att dom andra hör av sig snart, då skulle jag bli vääärldens gladaste! Men med min tur så blir det väl inte som jag vill, just my luck liksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0