When I see your face

Blev lite inhandlat idag på stan, riktiga spontanköp skulle jag vilja säga. Lunch som var godaste på länge bland annat. Även en tjocktröja som bara hängde mitt framför min ögon så det var nog ödet. Sedan blev det en tischa på carlings också som va snööögg och skön, så den fick jag med mig också. Strumpbyxor för den delen också, behövs alltid. Och sist men inte minst.. Ett par skor då det uppstod kärlek vid första ögonkastet. Ett par kängor som var varma inuti, som jag har letat.. Så nu är jag fullbordad och redo för vinter. Och för er som inte varit ut något idag eller kollat ut genom fönstret så har det SNÖAT, helt sjuk!! Det är ju för fan bara oktober..

Nä men nu kommer mallan så vi ska bege oss ut i ylan igen, kul.. Not.
Så nu tänkte jag gå ut och sjunga lite It's cold around me för henne, så hörs väl senare om jag inte förfrysit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0