You don't even care

Idag har det varit en bra dag för mig känner jag och jag hoppas den fortsätter lika bra. Vaknade av ringklockan imorse så flög upp ur sängen och så var man vrålpigg. Kunde inte ligga kvar i sängen pga besöket, så jag åkte in till stan och lunchade med Sandra på prego och var där ett par timmar. Väldigt mysigt faktiskt :) hihi. Åkte med malla hem på eftermiddagen och bytte om sedan var det bara att pallra sig tillbaka till stan igen för lite yoga. Blir verkligen jobbigare och jobbigare för varje gång som går. Det kan vara för att hon trycker ner en mer och gör det lite svårare hela tiden i och för sig. Hon tryckte så hårt att jag till och med fick ner huvudet i golvet, helt sjukt nästan. Men det är riktigt kul. Det som var mindre kul var att tjejen framför mig la av en riktig brakare, och då kryddar jag inte. stackars henne, skulle det varit jag hade jag bara velat sjunka genom jorden. Hahahaha vi höll på att dö då vi. Skulle jag kollat på Ella hade jag börjar asgarva och aldrig kunna slutat, så jag tog mitt förnuft till fånga och tittade inte på henne utan försökte koncentrera mig trots den lilla incidenten. Det gick ju som det gick men kunde hålla mig för skratt iallafall :D

När jag kom hem var det bara att byta om återigen och slänga sig upp på hästen och möta sandra. Vi tog en skrittur runt i Hille och babblade på om allt mellan himmel och jord. Helt perfekt sådär på kvällskvisten :) myyyyysi. Därefter blev det en snabbdusch sedan har jag bänkat mig framför tv:n och ligger och kikar på greys! Looooove it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0