You think you've got me but you'll see

JAG DÖÖÖÖR vad jobbigt core-passet var. I början kändes det riktigt bra, men sen gick det ju bara utför. Känner faktiskt att jag andas mycket bättre nu när jag börjat på yogan och vissa övningar underlättar ju faktiskt om man kan andas medans liksom. Känner redan att jag har träningsvärk på vissa ställen och känner mig allmänt stel som en pinne typ. Kommer antagligen kännas så ett bra tag framöver. Räknar med att jag kommer ha riktigt svårt för att kliva ur sängen imorgon. Sånt man får ta I guess. Efter vi duschat och gjort oss klara på korpen så tog vi bussen ner på stan som vi förövrigt tajmade väldigt bra. Sen så åt vi goooood lunch på café lounge som vi minst sagt förtjänade! Dom har så himla god mat där, allt från sallad, lasange, varma mackor och massa gottigott! Men för oss som försöker vara nyttiga den här veckan så blev det en kycklingsalld som var mumsfilibabba :) Man kan vara det bästa som finns, helt klart. Strosade runt lite på stan tills vi kom på varför vi var på stan, jag skulle kolla på en ny lur och josse skulle köpa tyg. Så jag gick till telia och checkade läget lite med iphone, så imorgon ska jag beställa iphone 4. Den kommer ju säkert vara skitsvår att förstå sig på som allt annat tekniskt som finns i denna värld. Men det ger nog med sig med tiden och man vänjer sig nog. Antar att tar ett bra tag innan dom får hem den också så, men vad gör det.. Behöver ju en ny älskling. 

Det läskiga är att igår så sa jag att det var längesen det regnade, och SJÄLVKLART spöööregnade det när jag kollade ut genom fönstret imorse. Inte sådär jätte otippat när det gäller mig. Så nu ska jag bege mig ut i regnet och motionera corsis lite. Eller jag tänkte gå till ridhuset och trimma lite så jag kommer väl inte bli så blöt, bara på dit och hemvägen så det är ju rätt soft ändå :) Älskar att ha ett ridhus så nära, helt underbart i dessa tider!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0