zzzzzumba

Nu får jag brev hem nästan varje dag, så himla spännande faktiskt. Jämt när man var liten ville man ju alltid få brev, och var grymt avis på mamma och pappa som alltid fick. (Dock visste man inte att det var räkningar) Men som tur är behöver jag inte betala räkningar ännu, så det är fortfarande roliga brev som kommer till mig!

Idag var det som sagt zumba som gällde på lunchen. Faaaan vad roligt det var idag, mycket bättre än första gången! Inte så konstigt heller kanske eftersom man var helt lost sist.. Det var så skönt att vi inte var så många heller, så det var bara att släppa loss och shaka. Ett skönt pass avklarat :) Tänkte gå ut och gå en sväng om en stund också, är så skönt väder ute så vore ju dumt att sitta inne. Ella den jäveln sviker mig ikväll på yogan, så får se om jag går dit ensam eller om jag bojkottar.

ååååååååååh gaaaaaaad så glad jag blev nu!!! :D :D Telia ringde precis och min iphone har kommit nuuuuuu!! så tänker åka och hämta den nu nu nu nu hihi. see ya later fellas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0