ain't no sunshine when my baby's gone

Är helt döööd, slut som artist helt enkelt. Var supermysigt hos cosyjosy igår med mycket trevligt sällskap. Det blev middag och jag blev så jäääävla mätt. Det satte sina spår sen när vi skulle dra igång fiestan lite. Avslut på goya sen mys:) Tackar och bockar för den kvällen hörrni :) you're great

När jag vaknade upp imorse kändes det som att klockan var mycket, men den var endast halv tio. Rätt skönt att inte sova bort dagen liksom. Fick sms av Ida så vi bestämde att vi skulle dra ut till travet och kika tävlingar. Så hon hämtade mig och så åkte vi hem till mig så jag kunde byta om och fixa lite. Därefter var det destination Gävle travet. Var inte alls lika kallt som det var igår. Hade laddat upp rätt bra med kläder men dom var mest ivägen idag. När solen tittade fram kändes det som att det var 100 grader varmt, men däremellan var det ju hyfsad värme iallafall. på tal om ingenting så har jag så jävla ont i armen efter sprutan igår. Herrejävlar säger jag bara, skulle vilja veta vad det var i den där sprutan. Det kan då inte ha varit något lindrigt iallafall, kan knappt lyfta armen ordentligt. Wierd

Jag har en två alternativ just nu, så har lite beslutsångest som alltid annars. Antingen så blir det en powernap en stund, eller åka tillbaka till travet och kolla 140 och 150 klassen. Behöver sova känner jag, men är ju kul att åka tillbaka dit med. Det tål iallafall att tänkas på. Medan jag funderar över det tänker jag ta en välförtjänt dusch.
återkommer med info.



15 september....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0