Allt var svävande men nu så ser ja klart

En vuxen poäng till mig. Jag har nu röstat för första gången i mitt liv, lite smånöjd är jag allt. Övningskörde till konserthuset vilket gick bra för er som undrar. brukar alltid gå bra nu för tiden, så det börjar väl närma sig ett slut de där med att övningsköra för snart blir jag professionell bilförare. När vi gick in där så var det bara en jävla massa papper där, ja herregud inte var det lätt att veta vilket av alla papper man skulle ta heller. men sen visade det sig att man skulle ta tre kuvert och tre papper, så det var ju bara att plocka på sig lite. Har ingen aning om det blev rätt men det borde det väl blivit kan man ju hoppas, annars var det ju lite onödigt att rösta. så då fick man gå till den där kuren och ställa sig och lägga i dom. Hahaha, det var då en sån ful och töntig kur, som om jag skulle skriva något värsta hemligt. Kan inte förstå varför man ska hemlighetshålla vad man röstar på och sånt. Men eftersom alla andra gör det så tänker jag falla för grupptrycket också och låta det vara en liten hemlis.




Minns varje ord varje rad jag skrivit
En längtan så stor 
Minns varje dag jag lidit
Har gått genom livet med en övertygelse 
Att jag satt något spår 
Som har haft betydelse 
Aldrig besvarad aldrig tillmötes 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0