Anything that's worth having Is sure enough worth fighting for

Skulle egentligen gymmat med malla och lovisa imorse men tröttheten och träningsvärken sa ifrån, så det var bara att lyda och ligga kvar i sängen. Var inte så fel det heller kan jag säga. Klev upp vid 11 tiden istället som var en lite rimligare tid och tog mig ut i stallet. Tog en tur i skogen, duschade corsa och packade ner allting så det mesta är klart ute i stallet iallafall. Är sjukt mycket grejer som ska med, ni anar inte.. Så får hoppas att jag inte glömt något. Nu är det bara mina grejer som också ska packas ner, och känner jag mig själv rätt så blir det en hel del det också.. hahaha, går inte att packa lite saker. Det finns inte i min värld.. Man måste ju ta det säkra före det osäkra och packa ner allt som känns rätt utifall man behöver det under helgen liksom ;) tihi. Nu har jag lite free-time fram tills halv fyra för då börjar jag jobba, aaaaaaaall day long. Känns lite jobbigt med tanke på att jag ska upp klockan 5 imorgonbitti. Behöver nästan inte gå och lägga mig, är ju så sjuuuukligt tidigt! Missar brynäs-premiären också, kommer nog va riktigt bra drag på läkerol idag så det va ju lite trökigt menmen. Ska bli roligt att jobba faktiskt, trivs så himla bra :) Synd bara att det inte är mer än en gång i veckan..

Nu tänker jag ta en liten springtur, eftersom det inte blev något imorse. Har hållt i så bra denna vecka så måste fortsätta på rätt spår och inte lägga av nu. Så arg som jag är nu så skulle jag kunna springa 100 mil.
Sedan ska jag laga en god lunch, eftersom jag är så bra på att laga mat :)

Jag börjar tänka på vad som skrämmer mig mest.
Det som är statiskt eller det som tar slut.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0