Bumby ride

vilken träningsmorgon det har varit, så sjukt! Är så stolt över mig själv måste jag säga, kan till och med ge mig själv en klapp på axeln. Klev upp klockan sju och åkte och tränade med corsa halv 8, blev lite markarbete i valbo. Gick bra tycker jag, båda två blev nog lika trötta kändes det som. Sedan blev det hem och ta en snabb dusch utav bara helvete för klockan tio skulle vi vara hos malin och klara för gym. Jag, malin och Lovisa åkte upp till korpen och körde gym i lite mer än en timme. Träningsvärken var ju inte nådig imorse när man gjorde tredje försöket att ta sig upp ur sängen... pain in the ass. Rygg, mage, rumpa, axlar, ljumske. Har säkert glömt något, men det dom jag känner av just nu. Smarta som vi är så glömde vi stretcha efter också, och det känns redan nu i låren. Men till största del blev det iallafall mage och lår idag på gymmet. vissa maskiner där är skitsvåra att förstå sig på, hahahaha är jobbigt när man inte förstår. men det är lite kul ändå tycker jag. Fast jag kör oftast på dom som inte är så komplicerade, blir enklast så. Det gäller att ligga steget före inför beachen 2011 tänkte vi, så får se hur länge vi orkar hålla i detta. Är stolt över oss än så länge girls, keep on working!!


Kommentarer
Steinbettina

I like your website. Good job.

2011-07-06 @ 08:41:11
URL: http://steinbettina.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0