dead

dagen har faktiskt varit skitrolig förutom att jag är halvt förlamad på höger sida av kroppen. till en början så tror jag att jag har brutit mitt fuck you-finger. uppsvullet och gör så jäääävla ont rent ut sagt, överlevde knappt kändes det som. Sedan får jag inte över en vagn över en tröskel för att den var jättejätte tung, så då tänkte jag hjälpa till lite med foten, men det skulle jag ju inte gjort. såklart sätter jag vagnen mitt på foten och slår i knät i dörrkanten när jag försöker dra loss min fot som är under vagnen som vägde bly. Med mosad fot och brutet finger fortsatte jag trots smärtan, det kan man kalla renrasig krigare. min huvudräkning börjar bli grym, önskar att matte-kenneth sett mig. Då skulle han ångrat att han nekade mig i matte C-gruppen. Köksmässigt gick det också asbra, emelie och jag hade ett härligt flow hela tiden tycker jag.

Vi drog dock över lite på tiden när vi skulle plocka undan och städa lite, men det var det nästan värt. anlände precis till mitt rum och min älskade säng efter att ha tagit världens skönaste dusch, skulle kunna bosätta mig i duschen just för tillfället ja. eller i badkaret vore ju inte heller så dumt. Tänkte sätta på lite gossip girl som avslut på en bra dag :) Måste försöka ladda ner lite såna avsnitt som jag inte har på boxen.. Vet knappt hur man laddar ner en låt men jag klickar och klickar tills låten finns på datorn sen vet jag inte vad som händer riktigt. Men avsnitten av GG vill jag ha! Hur nu det ska gå till, kan bli ett hallelujah moment. Yogan har satt sina spår i rygg och vid revbenen också, trodde jag verkligen inte.. Men det är ju bra att det känns lite iallafall hihi. Nu ska jag koncentrera mig på annat..



No one else could make me sadder,
But no one else could lift me high above



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0