Det är lätt att tänka bakåt när förvirrningen tar fart


Kan ju säga att jag är tillbaka från de döda för en liten stund. Boxningspasset var så sjukt jäääääävla jobbigt, crazy. Men det var så skönt att få slå och få ut allt på en och samma gång faktiskt. Men frågan är ju om jag är avskräckt från boxningspassen eller om man ska ta sig an det igen någon gång. Jag var så trött att jag hade spykänsla och orkade knappt gå ut till bilen, medan josy knappt orkade gasa och köra bil. hahaha, går bra nu kompis.. Trodde att vi hade hyfsad kondis men där fick vi ju svar på det iallafall.

Nu har man gjort sig förtjänt av en kvällsmacka, frukt och lite oboy iallafall, sedan tänker jag slå på en film och ha hög mysfaktor i mitt rum. myyys! Får se om man får sällskap lite senare på kvällskvisten, annars blir det helt on my own ikväll. Får hoppas på det bästa :)

Imorgon är det gym klockan 9 med mina två gymkompisar malin och lovisa. Vi är en riktigt bra trio när det gäller att pumpa muskler måste jag säga, inte illa. Därefter ska jag klippa mig runt 12 snåret tror jag det var, och skulle även behöva ta en runda på stan och inhandla lite viktiga grejer. Ska även hinna kolla ny mobil, så det kan bli ett inköp imorgon hihi. späääännande asså. Min nya säng kommer också imorgon, wihoooo. love it

I want to break free from your lies, you are so self-satisfied I don't need you.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0