Det är på kvällen rädslan smyger sig på

Besiktningen gick bra, allt är nerpackat och klart får jag hoppas på. hann till och med ut på en liten skogstur nu på kvällskvisten. Mötte en som var ute och sprang också, helvete så rädd jag blev. Hon såg inte mig och jag såg inte henne, så vi blev nog lika skräckslagna båda två. Måste sett så fruktansvärt fult ut för jag kunde inte sluta skratta, så där var jag i skogen i ett asgarv, helt on my own. hahaha, kan tänka mig hur mitt ansiktsuttryck såg ut, för hennes var då så jävla kul :D

Nu ska jag göra iordning dipp och grönsaker och kanske kan unna mig ett och ett annat chips, hihi. Bra uppladdning!! är grymt trött också så kommer nog knoppa i bra tid ikväll känns det som om inget annat håller mig vaken.. Hoppas på det bästa.
Later. puss



It feels like being hit by a truck.


Kommentarer
Nathalie

Skicka den där bilden till mig någon dag liksom bah

2010-09-07 @ 21:41:06
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0