Disappear

Igår var rent ut sagt en jävla skitdag, om man bortser från C.. Allt som sades igår kom från hjärtat, och menade vart enda litet ord. En lättnad, tror det var vad som behövdes. För det är inte ens värt besväret egentligen. Men sen innan jag skulle sova kom jag på bättre tankar med lite hjälp :)

har precis tagit en dusch och gjort mig iordning lite, ska möta upp malin och lovisa så ska vi äta lite mat, sen kanske en snabbrunda på stan. Det visar sig! Men jag ska iallafall försöka gå till bilskolan och sitta där en stund och plugga om jag är tillräckligt duktig. Sedan måste jag även boka halkbana till mig och green ;) Fyfan, kan bara sluta på ett sätt hahaha :D längtar lite ja, tror jag johanna gör också.. Nej, nu ska jag klä på mig så jag får något gjort innan jag måste åka. hörs sen!

blir så glad av denna bild, hahaha pusss på er



When I think about it I know that I was never held or even cared.
The more I think about it the less that I was able to share with you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0