Don't let go, never give up

Åkte tillbaka till stan runt 12 snåret för att möta upp emelie för lite myyysimys. Hahaha, sällan vi och lunch ;) Går inte att motstå våra lunchdejter alltså.. oslagbart va! Hann träffa på två andra spidbrudar också, kul att se er flickor :) Är ju inte så ofta längre. Blev ju iallafall som sagt lite mat i magen, sedan kikade vi runt lite på stan också en snabbis! myyyys :) Duktig som jag var så blev det inget inhandlat eftersom ekonomin inte är den bästa just nu, vilket jag hoppas det blir ändring på snart. Sedan var det dags att gå åt olika håll och skiljas åt. Så mamma hämtade upp mig så åkte vi och kollade på en grej som blev klart idag, känns skönt!! lite annorlunda, men det blir nog bra om jag kan lita på magkänslan. Berättar mer om det senare.

Har precis duschat efter att ha fixat i stallet och myst lite med min soulsistah lite. Kan vara number 1 för mig just nu. Åker till hudik och tävlar på fredag och kommer hem på söndagkväll tror jag. Ska bli skönt att komma iväg lite och umgås med underbara människor :) Är på tiden att en lugn helg är, så det passar bra att få komma på andra tankar också. love it:)

Om en liten stund hämtar min andra soulsistah upp mig så åker vi på yogapasset med dom andra damerna! Så jag lär väl fixa till mig lite nu så att jag hinner bli klar.
puss

Det verkar inte bli bättre än såhär, hope you enjoyed it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0