everybody's changing

Emilia kom och plockade upp mig vid halv 4 tiden efter att jag fixat mig. Var så himla längensen vi umgicks! sist var dagen innan hon åkte till tyskland, och det var bara någon dag efter våran student. Alltför längesen.. Men vi hann iallafall ta igen lite tid idag :) Hade mycket att prata om, inte så konstigt det kanske. vi åkte ut till valbo och kikade lite, gick på ikea, åkte ut till sandviken, sedan stan en sväng. myyyys ♥

När jag kom hem blev det middag, sedan kom sandra så tog vi en skritt tur runt i Hille och pratade om allt mellan himmel och jord. Var så längesen man såg den kvinnan också, så det var på tiden att vi fick lite tid att umgås. äntligen :)

Nu ligger jag i soffan och kollar fortet, kanske hur grymt som helst. jag kommer ihåg när jag va liten, då fångarna på fortet var veckans höjdpunkt typ. Då var fredagarna in my heart.. hahahaha, saknar dom tiderna lite nu ja när jag tänker efter. Nu måste jag fortsätta hejja på handbollspojkarna, later


jag och emelie i fredags! :) hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0