från och med du

hahahaha blev ingen powerwalk även fast jag var nära att göra det. Fick istället en snilleblixt att jag skulle hälsa på sandra där hon jobbar, och jag blev kvar 3 och en halv timme.. vi lunchade tillsammans och myste lite bara, väldigt avkopplande i mitt träningsställ. Men tanken var god för jag tänkte ta en promenad hem, men så erbjöd sig mamma att hämta upp mig och skjutsa mig hem. men jag har faktiskt hunnit gått lite idag iallafall :) Träffen med johan gick bra, var väl inget nytt som hände utan allt hänger ju liksom på mig. Så nu har jag precis kommit hem, tänkte gå ut och longera corsa lite innan jag sticker iväg och jobbar. Kan vara världens tröttaste, blev lite senare än vad det var tänkt igår.. Ibland kan vissa saker hålla en uppe!



"Nothing last forever and we both know hearts can change"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0