He's married to the game

Idag har det varit lite av en feel good-dag, iallafall lite. Träningen imorse gick bra, sedan var det dags att skaffa sig ytterligare lite vuxenpoäng vilket innebar att jag skulle gå till banken helt ensam. Löste in min lilla check och blev lite glad för stunden, gick därefter till solarieöarna. Det negativa med dessa tider är att man går runt och ser ut som ett lik.. Annars älskar jag hösten för den är sjukt mysig! Myshalsdukar, mössa och höstkläder på! Sällskapet som saknas bara, annars skulle allt vara på sin plats. Gick en liten promenad, och vips så satt det en fågel framför mina fötter som inte rörde sig. Fick typ panik eftersom att jag är världens djurvän, tog en pinne och petade lite på den men den pep bara och tittade på mig.. Byggde en bår av pinnar och lyfte bort den från vägen, men då flög den en liten bit iallafall, så jag hoppas inte att den var döende. Så himla söt var den, tror den hade skadat foten för den kunde inte gå på ett av dom :( Det åkte en bil förbi mig precis när jag såg den så kan varit den som kört över fossingen på den lilla söta pippin.. Men jag hoppas att den klarade sig iallafall, usch får sån klump i magen av sånt där. Är alldeles för känslig!

Sen på eftermiddagen har jag packat, minst 20 stycken kvar skulle jag tippa på.... Sedan mötte vi upp dom snälla pojkarna som skulle hjälpa till, därefter bar det av till K-rauta. Hem och ta ett bad, för att invänta kvällens sällskap. Haft lite idol-mys och nu lite OC-avsnitt.
Det var väl i princip min dag hittills. Helt allright



I can feel you slipping through my fingers.
I don't even know the reason why
Every day it's a losing battle
Just to smile and hold my head up high
Could it be that we belong together
Baby won't you give me one more try
One more try
Looking back over my shoulder
I can see that look in your eye
I never dreamed it could be over
I never wanted to say goodbye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0