Huuuurt

Blev som sagt en sväng på stan med lite lunch och prat med malin, lovisa och michaela :) Mötte sedan upp mamma så vi åkte ut till valbo, och därefter blev det brumma lite bil för min del. Gick riktigt bra faktiskt, kan inte vara annat än nöjd med den insatsen! Hann inte mer än hem och slänga på mig träningskläderna så var jag i farten igen. Åkte till mallans place och väntade in lovisa så att vi kunde åka till korpens lokal som ligger vid alderholmen. Blev ett Core-pass, fiiiifaaaan så jobbigt det var. Fick typ kramp i både mage och rygg, men mest i svanken. kommer nog inte må så bra imorgon när jag kliver upp skulle jag tippa på. Men det var ett roligt pass med en skön instruktör :D Blev inte alltför svettig heller så det var rätt skönt, men vi tog i iallafall! huvudsaken det. Men kan rekommendera det passet för er som inte varit på det, alderholmen klockan 5 på måndagar.

Men träningspasset var inte över än, på långa vägar. När vi sitter i bilen påväg därifrån får vi ett infall att åka till hemlingby och springa. Så det var bara att styra bilen mot löparspåret och återigen försöka hitta andan. Blev 2,5 km spåret, vi kände att det räckte för idag med tanke på timmen innan. Är så himla skönt att springa i skogen, och det hjälpte mycket att man hade ett väldigt bra sällskap :) Backarna däremot var hemska, ville typ dö efter sista feta långa äckel backen... Men vi kom upp till slut, thank you God.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0