I just need you now

Hade en skitläskig dröm inatt, att jag var med i skräckfilmen the blairwitch projekt som utspelade sig vid josses hus. hahahaha, fy var så sjukt rädd! tur att det bara var en dröm..

Gillar inte längre att vara helt arbetslös heller.. Eller jo ibland, men inte jämt. Tiden går alltför sakta när man inte har något att göra, så nu blir det ändring. Ska ut på jobbjakt någon dag hade jag tänkt, så jag och emelie har planerat att planera lite på lördag. Men det finns inget bättre än att bara vara ledig vissa dagar heller och göra exakt vad man vill, så det uppstår lite dubbelmoral när det gäller arbetslivet för min del. För det skulle ju vara kul att ha ett jobb som man trivs med också. Som tur var så har jag haft något att göra varje dag hittills i mitt arbetslösa liv, och jag väntar bara på den där dagen då det absolut inte finns något att göra. Den dagen kommer vara ångestfylld känner jag på mig, så tänker inte låta det hända. Not good..

Strax kommer Ronja hit så ska jag hjälpa henne att hoppa lite inför tävlingen som var på söndag tror jag och genrepa lite. Sedan ikväll är det yoga med elsa, hur nu det ska gå med denna smärta i kroppen.. Jag som lovade mig själv att inte utsätta mig för ett yogapass när jag har träningsvärk, ser ju hur det gick med det. Får väl hoppas att jag överlever iallafall, för efter passet tänkte vi gå ner på stan och fika lite :) myyyys.



I guess I'd rather hurt than feel nothing at all



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0