i rymden finns inga känslor

Åh herregud vilka konstiga drömmar jag haft inatt. Minns två av dom men den ena orkar jag inte skriva för den blir så lång. Kändes som att jag sov alldeles för många timmar, helt galet. En dröm var bland annat att jag skulle börja jobba på mc donalds. hahaha, och min chef var körskole-jörgen. Sedan frågade han om någon tyckte om att rida, så då räckte jag upp handen. då sa han att jag passade som att sopa inne i köket, så det var ungefär mina arbetsuppgifter. Sen plockade jag upp hamburgare från golvet och serverade dom också, lite fräsch sådär.
den andra drömmen var bara läskig så den behöver vi inte ta upp.

Det blev ingen powernap igår eftermiddag, så jag och mamma åkte ut till travet och kollade 150 klassen. en sak som är helt säker är att jag aldrig kommer hoppa så högt, fyfan. Där träffade jag på karin och emilia så jag satt med dom och myste lite. Stötte även på ellabella så vi bestämde att vi skulle gå på bio :) Så det va bara att skynda sig hem och byta om, sen var det dags att åka igen. Var så sjukt trött att jag bara slängde på mig nå varmt och behagligt eftersom jag frös så fruktansvärt mycket när vi kollade tävlingarna. Kan inte ha varit många grader... Där fick man klartecken på att det är ca 8 månader kvar tills värmen tar sig fram igen.
Det blev iallafall i rymden finns inga känslor för våran del. Hahahahahaha, den va så kass att den blev bra :D Bill skarsgård va så ful att man inte kunde hålla sig för skratt, stackarn har ju asbergers syndrom..
hade det inte lätt han!

nu ska jag ta något att äta så att man kommer igång och gör något vettigt en fet, tråkig söndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0