If I ain't got you

Vilken tankefylld dag det har varit. Klev upp tidigt för jag skulle på ett ärende, men den blev tydligen inställd. Så då tänkte jag åka till sandra, men det var ju kanske tur att jag inte gjorde det eftersom hon blev rånad idag den stackarn! Sjuka människor det finns. Blev kvar ändå för det finns mycket att stå i här just nu, så jag började städa ihop lite på rummet och packade ner lite smått. Hittade massa gamla bilder och andra saker som bara får en att längta tillbaka.. Allt var då så mycket enklare när man var mindre, det kan ingen förneka. Tog mig ut i stallet och duschade L eftersom han ska rakas ikväll så han måste vara ren så inte klippmaskinen kraschar! Sedan blev det en mysig skrittur i skogen med Corsa. Började fundera över allt mellan himmel och gjord och kom fram till att jag iallafall inte blir kvar i Gävle så länge till. Vill bara åka iväg ett halvår eller så, eller flytta. Det är så många i min närhet som flyttat nu iår, och snart kommer emelie också lämna mig här i denna döda stad. buuu :( Vill ocksåååå åka dit.. Frågan är bara hur, var och när det blir av för min del.
Vill inte lämna min sessa heller vilket gör det hela lite mer komplicerat. Så isåfall får hon följa med mig.
Men det är dags att ta tag i det iallafall.

Tänkte ta en dusch strax och fixa till mig lite. Idag är det onsdag, vilket resulterar i yoga! Wohooo, är så skönt att jag inte har någon träningsvärk idag. Så övningarna borde inte bli fullt så plågsamma som dom varit dom två senaste gångerna. Efter det tänkte jag och ella gå och äta mat någonstans och mysa lite :)
be back later.


"One day, he is going to wake up and realize how much he cares about her and when that day comes...She'll be waking up next to the guy who already knew"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0