it comes and it goes

Ska aldrig mer gå på yoga när jag har träningsvärk. kan vara bland det värsta jag gjort, herrejösses så ont vissa övningar gjorde, trodde jag skulle döööö. Men man känner faktiskt att det ger en hel del, men skitsvåra övningar! vi fick i läxa att träna på solhälsning A och B, men mestadels solhälsning A. Nu jävlar ska vi bli viga! ;) Kan man få lite nytta av

ligger i soffan och kollar på skånefruar nu, hahaha det är så sjuuukt wannabe hollywood fruar. Nästan lite för mycket, not my style. Fast vore ju inte alls fel att leva som dom, så det är nog mitt mål i livet.  
Det blir en sorglig dag imorgon eftersom det är sista audition på idol, älskar dom avsnitten! Måste säga att deltagarna har levererat förvånansvärt detta år, riktigt sköj att se! Men man har ju några guldklimpar som stuckit ut lite extra, bland annat Alice. Hon var riktigt grym när hon sjöng samson. Men favoriten är helt klart Olle, to die for.. Skulle ju inte vara fel att ha han som sällskap någon gång. Se där, ett till mål i livet.

nu ska jag göra iordning lite kvällsfika, sedan ska jag mysa med gossip girl :) 
jag har skitmycket som jag ska hinna med imorgon innan jobbet så får hoppas att jag kan somna ikväll. Har haft skitsvårt för det senaste nätterna, arg, less, mycket att tänka på och jaa är det inte det ena så är det de andra.


kom heeeem, saknar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0