Löööördag

Mår förvånansvärt bra idag, hur jag nu kan göra det. Hängde ju hos mallan typ halva dagen först och dog typ, sedan åkte jag och mamma till vårt place och checkade in det lite och sådär. Hem och hoppa in i duschen och fräscha till sig. Åkte till mormor vid halv sex tiden eftersom hon skulle bjuda oss på middag :) sötis. Godaste jag ätit på länge, helt galet bra på att laga mat. Dock har jag inte fått dom skillsen, kanske kommer dom fram senar i livet. Gick hem till malin igen och hämtade lite saker, josse hämtade mig så åkte vi hem till josys place för vi skulle ha lite förfest hihi. Sandra och Sara kom och myste också och därefter avslutades kvällen på goya!
Gryyyym kväll!!! :)

Eftersom en dum person vägrade skjutsa hem oss så tog vi bussen till slut iallafall efter vårat subway besök. Är så farligt att åka buss mitt i natten för jag somnar alltid, och det här var ju inget undantag så fick lite extra sömn..
Vaknade mitt i natten igen av ett litet besök också, men det var ju inte helt fel det heller :) tihih.
nu ska jag ta en dusch, sedan ska jag möta upp emelie på stan. Kan ju hoppas att det blir lunch, och känner jag oss rätt så slutar det med lite mat i magen ;; gottigotti.


och snart åker jag till mexicoooo och hälsar på älskade kusse!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0