Lovekiller


Dagen började väldigt bra med gym på korpen. Kan ni tänka er, kan knappt tro det själv.. Så det var tidig uppstigning på schemat, runt 8 snåret! Flög upp ur sängen för jag trodde att jag försovit mig men klockan var då endast halv 8 så det var lunch. Åt lite frulle i lugn och ro och åkte till malins place. Jag, malla och lovisa har hittat snitsen tror jag när det gäller träningen för oss. vi har hållt i det väldigt bra nu i exakt en vecka idag. Blir så stolt över oss!! feels good to me.

Kom hem runt lunch-tid och då ringde mamma och påminde mig att vi skulle till kliniken med corsa eftersom dom skulle kolla hennes tänder. Så vi har hängt på travet i princip halva dagen känns det som. Eftersom hon fick lugnande så kunde vi inte åka hem på en gång, så istället gick vi och köpte lunch och myste lite.

Tänkte ta och sova någon timme strax eftersom ikväll är det träning igen, men då är det boxning som gäller.. Antar att jag kommer dööö för det brukar va så sjukt jobbigt på dom där passen. Men är lite taggad ändå, ska bli skönt att slå på något och få ut lite ilska känner jag. Så ikväll kommer bland annat josy få lite stryk hehehe..
Har så mycket som jag vill säga och göra men det går bara inte, eftersom det egentligen inte ens är värt besväret. Ångrar att jag ens hade en liten ynka förhoppning och att jag trodde det på det. Men man lär sig av sina misstag, och ibland är det lätt att plåga sig själv.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0