mobiljävel

jahapp, då var den på inlämning igen då. den ligger nog på min topp 10 hatlista just för tillfället. Hoppas nästan på att den stannar kvar där för evigt. är så trött på den jävla telefonen, vill inte se den.
Finns andra saker jag heller inte vill se mer utav, helt klart.

satte mig hos sandra iallafall och käkade lunch, blev en ceasarsallad. Väldigt god! mat kan alltid få en på bättre humör, ett bra sällskap också. Kunde inte blivit så mycket bättre. Haft två mysiga dagar nu vi ;) åkte sedan hem med lovisa och malin och nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska ta tag i garderoben så att jag kan hitta något lämpligt som jag vill ha på mig ikväll. Men känns som att jag behöver myyycket längre tid än endast en timme på det projektet så det får nog vänta är jag rädd för. Fingret då? jo det fortsätter att växa skulle jag vilja säga, börjar även tappa känseln. lär nog träna med tejpade fingrar imorgon, låter smartast.



Sometimes love comes around and it knocks you down.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0