never say never

Som sagt så har dagen varit i sin ära väldigt bra, på väg mot för bra nästan... hoppas att den utvecklar sig så också, jag skulle ju inte klaga iallafall om den fortsatte bra :) det var så jävla kallt på travet, så jag hade vinterjacka och mössa. kul, det är liksom 3 september och man ska behöva ha vantar, vinterjacka och mössa. SKANDAL

när jag kom hem blev det ett varmt bad och musik, väldigt avkopplande faktiskt. kände att jag behövde få tillbaka kroppstemperaturen lite så det var ju en rätt bra lösning. Sedan har jag inte hunnit gjort så mycket mer, packat upp lite bara och myst vid datorn bara. Mamma försöker tvinga mig att åka och ta en fästingspruta nu.  Det är som att be mig att lägga mig på dödsbädden. Vet inte riktigt om jag är så supersugen på det, snart kommer nog några tomma hot också om jag inte ger med mig, om jag känner mamsen rätt. Så jag är väl så illa tvungen skulle jag tippa på, trots att sprutor kan vara det vidrigaste som finns. Måste nog lägga på ett kål isåfall om jag ska hinna med det jag tänkt innan klockan sju ikväll. Då ska jag förflytta mig till josy's place för där ska hon ha lite kalas, sedan blir det utgång skulle jag kunna tippa på. hoppas man får något gott att äta där ocks, för jag e fett hungrig....hehehe

ne nu ska jag dra på mig lite kläder och övningsköra till sprutholken, hörs sen! pözz





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0