no need to say goodbye

Grymt härlig dag har det varit än så länge, dels för sällskapet och även vädret! trivs med tillvaron trots att jag är arbetslös måste jag säga. Coachen och jag hittade några bra lösningar idag tills nästa gång vi har en liten arbetsdejt, så nu är det lite smått spännande faktiskt. hihi :) Blev ju som sagt lunch med fisen vid tolv tiden. var ju smockat med folk överallt, så vi visste inte riktigt vad vi skulle sätta oss. Vi hamnade tillslut på Java iallafall, varm macka med feta och kyckling. namnamnammmmm! var väldigt mysigt, vi hillgrenare kan vi.. ;) Vi skiljdes åt vid 2 tiden med sorg i hjärtat och jag gick och träffade johan istället en snabbis. Gick snabbare än väntat, så fick traska runt på stan ENSAM eftersom emelie inte svarade på mina sms som jag terrat henne med ;) hahaha, men tillslut fann vi på varandra iallafall. Det blev en långfika med massa mys och prat! alltid lika bra!! :)
tack för denna dag tjejor, ni är grymma ♥

nu väntar jag på att maten ska bli klar. Sen åker vi in till travet och besiktar corsa så vi slipper göra det imorgonbitti, smarta sådär vi :) ikväll blir det lugnt med lite mys och promenad eftersom det är tidig uppstigning som gäller för min del imorgon. nu ska jag måla naglarna också med mitt nya fina nagellack som jag inhandlade idag, hihi. hörs sen, pusss..



Let your memories grow stronger and stronger
'Til they're before your eyes





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0