Poison my sight while you kiss me goodnight

Yoga-passet gick bra tycker jag, över förväntan till och med faktiskt. Kom nog åt varenda liten stackars muskel i kroppen idag tror jag. Blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång så det blir nog roligt det här. Men det är faktiskt jobbigare än vad man tror, är ju död typ efter ett pass. Idag fick jag dock inte till andingen speciellt bra, måste nog öva lite på det. Men vi hörde att det var någon annan som fick till det väldigt bra hehehe.. Lite småcreepy faktiskt.

Sedan tog vi bilen ner på stan och gick till coffeehouse och fikade lite och myste :) Därefter skulle vi till donken och handla lite gotti, men så funkade inte mitt kort. Så då gick jag ut och skulle ta ut pengar istället för tänkte att det kanske var fel på deras kortgrej. Så när jag slagit in koden så står det att kortet är taget och vägrade komma ur automaten. Jaha????? tänkte jag, kul liksom då gick det ju inte att handla så där stod jag, utan kort. Visste att jag slagit in rätt kod, helt stensäker för den har jag skrivit upp. Så när jag kommer hem visar det sig att jag tagit fel kort, men rätt kod iallafall...... (Så jag hade ju rätt med koden iallafall) Är sånt som bara jag lyckas med, kul!! Tredje gången nu, heja. Så imorgon tänker jag ta med mig malla och gå till banken och be om ännu ett nytt.

För stunden ligger jag halvt däckad i soffan nu med fruktsallad och kollar kungarna av tylösand, hahahaha så jävla störda... Aldrig sett någon som är så less som dom är just nu, tycker nästan synd om dom allihopa.



''Ge dig inte in i något du inte kan ta dig ur.''
  -sanna ord


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0