Radion spelar aldrig våran sång


tack girls för idag, välbehövligt ♥


Hade så sjukt svårt att sova inatt, vad är det för fel....... så var lite tungt att kliva upp imorse men det gick bra när jag väl kommit upp. Mötte upp emelie på stan imorse, iallafall hyfsat tidigt. Skulle hjälpa henne lite och vara smakråd när hon skulle hitta present till sin pojkvän, gulllll! tror han kommer bli rå nöjd!! ;) lunchade lite och myste som vanligt och gjorde upp lite planer inför torsdag och fredag, wiiie. kommer bli greati. Hon skulle åka och jobba och jag gick till sandra och var där en bra stund. Som tur är vet man var man har vissa personer

Nu ska jag ta tag i packningen, eftersom nu börjar det närma sig på riktigt.
Ikväll ska jag och sandra ta en tur tillsammans, sen får jag se om jag åker iväg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0