SCREW YOU

Skulle egentligen uträtta lite ärenden med emilia idag på stan, men det kom förhinder så det blev icke som planerat.
Så nu känner mig mer ensam än vanligt. Ett stort hus för sig själv är inte alltid så roligt som man kan tycka. Speciellt inte om man tror på spöken och andra läskiga saker. Kan ju tacka gud för att det är ljust ute iallafall, annars hade jag låst in mig i garderoben, helt klart. Juste, hade så sjuka drömmar inatt igen!! Kan inte förstå varför dom förföljer mig i dessa tider. Man blir ju nästan lite orolig när jag vaknar. Fast det är ändå lite kul på något sätt, för tänk om det skulle hända i verkliga livet. hahaha, iuh. Jag hoppas att M vill leka lite med mig snart, annars blir det inte kul alls. Annars får jag väl roa mig själv på något sätt, men det är ju dock inte lika roligt. Skulle behöva städa mitt rum+garderob, men det är ett 3 timmarsprojekt skulle jag tippa på. Därför skulle det underlätta om två extra händer och starka armar skulle hjälpa mig lite. nu tänker jag försöka tvinga hit någon, annars kidnappar jag första bästa.
puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0