selkfgfgh


Fingret blir bara större och större för varje minut som går, skulle ju va rätt skönt om det var brutet. Ganska onice. Jag väntar på att bli skjutsad till stan just nu, men det verkar gå trögt. Verkar vara omringad av långsamma människor, får fan damp snart. Ska gå till sandras work och äta lunch och chilla lite med henne, sen ska jag skälla ut idioterna där jag lämnade in min mobil på lagning. Lämnade liksom inte in den för att den skulle fortsätta vara paj och sämre än tidigare. bra början på dagen?nej.
är så irriterad just nu att det inte går att beskrivas i ord. därför ska jag även gå på mobiljakt, kanske köper en om jag hittar min nya älskade. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0