Smile like you mean it

Träningen för lotta gick supééééér, verkligen! Känns dock lite ovant att vara inomhus, men man lär väl börja vänja sig inför den kalla vintersessen. Hudik blir ju sista utetävlingen och den är nästa helg, så man får hoppas att det blir ett fint avslut. Hann precis hem till årets idol-premiär vilket jag är överlycklig för. hahahahaha, alltså dom är ju så jävla fula. Stackars Ben som inte kunde förstå att han va helt kass. Han spelade inte ens dum, han fattade bara inte eftersom han var helt inne på att bli chris brown eller usher. Medan en dum brud sjunger köp varm korv, snälla att ni ställer upp på att skämma ut er på detta vis, det kan då inte ens jag förstå.. Man ska väl inte behöva skämmas. Nu ligger jag och har det bra i ett underbart soffläge. Ser på medan Zlatan blir utbytt, såja älskling du har lyft upp sverige idag så nu får du vila lite inför nästa match. Minns när vi började 1an, då fick vi åka och kolla på en match på råsunda, och se landslaget live.. det var verkligen något det, mycket roligare än att kolla på TV. Något som man kanske kan få berätta för barnbarnen någon gång.

Imorgon har vi lite på schemat igen. Malla ska följa med mig och lämna CV på ett ställe innan hon ska på föreläsning. Kanske droppar av några på fler ställen också, men har ett som jag vet att jag ska lämna på. Så tar väl med några i väskan utifall jag får någon snilleblixt, brukar inte hända så ofta men det kommer nog :) Sedan ska jag möta upp Emelie för lite lunch kan man ju hoppas, är ju aldrig fel.. Vi kan ju det där med att fika och luncha och prata läääänge om massa nödvändigt!! Hon behöver uppdateras, gäller samma för min del. Sedan ska hon följa med mig till UM och hämta receptförnyelse så får jag det gjort. Sedan mina vänner, ska jag och Ella leta oss fram till Brunnsgatan hur nu det ska gå. Vi hittar inte ens till sandviken så det är väl bara att ta fram karta och kompass. Våran yoga-kurs börjar nämligen imorgon, hade till och med glömt bort att det var denna vecka så det var tur att hon påminde mig idag! Det ska bli riktigt spännande, och jag hoppas verkligen jag blir smidig och får fina muskler som jag har hört att man ska få ;)

Tävlingen i fredags:) finaste!


Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt. jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.. det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt. Och jag vill ha dig nu som jag hade dig förut



Kommentarer
Emmy

jaa, finaste! Så grymt kul att ni har vunnit så mycket redan!! :D

2010-09-09 @ 13:35:19
URL: http://emmyhs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0