So into you

En liten tillbaka spolning på dagen då. Klev upp i bra tid, och tog mig en dusch i lugn och ro. Tänkte att jag inte skulle stressa, man hamnar i sån fin harmoni när man får en lugn och fin morgon. Åkte in till stan och hem till malla, där fortsatte vi att ta det lugnt fram tills att vi skulle traska iväg och lämna mitt CV. Såklart börjar jag med att göra bort mig, inte helt otippat... Jag som trodde denna dag skulle fortsätta så fint eftersom den fick en fin början, men nehejdå icke. behöver inte gå in något närmare på vad som sades men kul var det iallafall, dock lite ångest efteråt. men han sa att jag va gullig, så det kändes ju lite bättre att han sa så iallafall än att han skulle frågat vad det var för fel på mig. hihi, ne så nu är det bara att hålla tummen för det här! i hope soooo.

Gick tillbaka till stan och mötte emelie. Tog en traditionell lunch som var bland det godaste på länge iallafall, satt och pratade och tiden gick fort. Gick till UM och där blev det inte heller riktigt som vi tänkt oss, men det var också rätt kul när man tänker i efterhand. Som tur var fick vi prata med en bra människa iallafall vilket underlättade en hel del. Sedan satte vi oss ner igen och fikade lite smått innan det var dags för mig att åka hem och byta om till träningskläder. Hann inte mer än se mig i spegeln så var det dags att åka igen. mötte upp ella på stan, så vi började våran vandring mot brunnsgatan som var väldigt okänd för oss. Till en början gick vi käpp rätt åt helvete fel, men sedan efter några samtal var vi på rätt spår och vi hittade till our place. sån himla mysig lokal var det, trivdes väldigt bra där vi måste jag säga. Det var jag, ella och tanterna. Eller tanterna kanske man inte ska säga, men dom var 45+.. Så vi kände ju oss grymt smidiga vi för att vara första gången. Sen de där med andningen är inte riktigt min grej, för jag fick inte till det. men hon framför mig däremot, aldrig hört någon andas så högt. Nära på att det var stön... Men det var lite läskigt för man kände sig verkligen som en annan person på ett sätt, går inte riktigt att beskriva. Men det tål att tänkas på om det blir fortsättning, time will tell.

nu är det idol som gäller, missade tyvärr första 15 min så jag får ta och kolla på det senare, men nu lär jag kika klart!
LATER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0