So lost in the moments

Igår blev det OC-maraton med josy och vi fettade allmänt bara, som vi brukar göra ibland hihi. Kan typ varenda scen utantill nu, haha freeeak.. Men det går inte att motstå på något konstigt sätt. Sedan lämnade hon mig och jag blev ensam, somnade ensam och vaknade ensam. Nu på morgonen har jag gjort lite nytta faktiskt, och nu väntar jag på att ronja ska komma hit så att jag kan hjälpa henne och hoppa lite och trimma inför tävlingen som är på lördag :)

därefter ska jag möta upp mallan, och då kan det bli en snabb stadsrunda. Därefter ska vi kolla på en semi-korpmatch på nynäs! Gud, det var så himla längesen jag kollade på en match överhuvudtaget. Har bara inte blivit så, vet inte varför. så det ska bli skitkul iallafall att kika lite, äntligen. Måste bli lite ändring på det känner jag :) Är ju myyyys. Efter matchen så ska jag och josse dra till korpen och köra ett kvällsgym. Hoppas det inte är så mycket folk där så att man kan chilla lite och göra lite som man vill. Vore ju inte så dumt att springa lite på bandet och rensa huvudet lite. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen, var längesen man var i fint trim. Måste ju vara i lite fit iallafall innan jag åker till mexico. Så nu är det slut på all fettande, hur nu det ska gå hehehe.. det kanske håller någon vecka, sen är det kört.

So lost in the moments When you're in 'em. It's the rage that took over, It controls you both So they say it's best To go your separate ways. Guess that they don't know ya Cause today, That was yesterday, Yesterday is over, It's a different day. Sound like broken records Playin' over, But you promised her Next time you'll show restraint. You don't get another chance. Life is no Nintendo game But you lied again, Now you get to watch her leave Out the window. Guess that's why they call it window pane. Just gonna stand there And watch me burn, But that's alright Because I like The way it hurts. Just gonna stand there And hear me cry, But that's alright Because I love The way you lie
 
 

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0