There are certain people you just keep coming back to

Har haft en sjukt bra helg, både tävlingsmässigt och på alla andra sätt. Kan inte beskrivas på annat vis :)
Var längesen jag kände mig så glad som i helgen, allt bara flöt på så bra med världens bästa människor!
Vi var som sagt ute och åt igår i ''city'', hahaha vilken håla det är.. Men det var mysigt, kanske inte ett ställe jag skulle vilja bo på men vi trivdes så bra ändå. Vid hamnen var det så himla fint, synd bara att det inte var mitt i sommaren och varmt ute, då hade allt varit på sin plats. Vi hade beställt bord på ett matställe som var som churchstreet, och har nog aldrig ätit något så gott. Det var iallafall top 3 på min matlista.. helt klart!!
gaaaah, finns många anledningar varför man vill göra om den här helgen en gång till.
min fina♥

Ikväll blir det bio!

And all at once the crowd begins to sing
Sometimes the hardest thing and the right thing are the same



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0