Gråt aldrig över något som en gång fått dig att le

Som pricken över i:et var lördagen en jävla skitdag för er som inte redan visste det, fyfan vill aldrig mer uppleva något liknande. Hade den känslan hela dagen och visst hade jag rätt. Var kanske lika bra, vad vet jag. nooothin! Som tur var fanns det några ljusa höjdpunkter under kvällen iallafall och det kan jag tacka dom personerna för. Gråt aldrig över något som en gång fått dig att le är ju lätt att tänka, men inte lika lätt att hålla. Börjar komma tillbaka till där jag stod innan som tur är, behöver lite vind i seglen bara. Allt på en gång är iallafall ingen bra kombo märkte jag. Men börjar se klarare nu vilket också får en att inse saker och ting, vad som är bäst.
The giving up is the hardest part. Behövde bara höra dom där orden.

packningen gick däremot inge bra alls, blev lite mys i soffan istället med luren i örat. packningen får vänta till imorgon helt enkelt. skulle kunna ge personen som hjälper mig 1 mille om jag hade det, alldeles för mycket grejor! Ska försöka slänga lite också så att det inte följer med massa onödigt :)

Gick och mötte S vid halv 8 tiden och kom hem för en liten stund sen, myyys. Har hunnit missa alldeles för många idol-avsnitt så ska försöka komma ikapp och kolla lite snart när jag lagt mig i sängen. Blir tidig uppstigning imorgon för träning med bästa. Den andra träningen ska också göras imorgon var det tänkt! får se om jag och emilia hinner med vårat ärende också som hon ska hjälpa mig med, hoppas på det! På kvällen väntar movienight. hihi

och min finaste kille var bäst igår, helt obeskrivlig!!




''someday, someone will walk into your life and make you realize
why it never worked out with anyone else''



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0