what a night

igår var det en låååång dag på både gott och ont. Det började med att jag klev upp tidigt och red två hästar. Malla kan skatta sig lycklig som har en sån underbar och snäll syster som mig. Därefter fick jag vänta på henne på stan eftersom vi skulle äta lunch och fixa lite saker. Gick istället till Sandra och hälsade på henne för jag ville ju inte gå runt och vänta 100 år helt ensam. Men till slut kom malin (som antagligen var en snigel i sitt förra liv) så fick jag min efterlängtade lunch. det kändes helt seriöst som att jag hade svält mig själv i tre dagar för jag var så stört hungrig. Mat är den bästa uppfinningen ever. Sedan blev det lite övningsköra, hem och fixa till sig lite och därefter bar det av till läkerol med massa tjejer! Väldigt trevligt var det :) Var inte så pepp på utgång under dagen, men kände att jag inte var helt omöjlig till det så jag var inte så svårövertalad. Samlade ihop oss återigen hos malin och hade lite förmama. Sedan fanns det ju bara ett alternativ och det var ju slick, så vi tog oss dit och shakade lite. Det var en bra dag hela dagen, tråkigt bara att kvällen slutade som den gjorde.

Men fick lite trevligt sällskap iallafall på morgonkvisten sisådär vid 4 tiden, så kvällen slutade inte helt fyskam.
nu kommer mamma och hämtar mig så lär packa iordning mina grejs, pusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0