What goes around

Har nog aldrig i hela mitt liv cyklat så fort som jag gjorde idag när jag skulle till bussen. Tänkte taktiskt eftersom att det går fortare att cykla än att gå, så jag hoppade upp på cykeln och insåg att det var jävligt bråttom. Eftersvettningar som jag fick like hell, aldrig varit med om något värre. Men jag kom på bussen, det som var mitt slutgiltiga mål. Jag gick till malin och vi traskade vidare till nynäs och kollade när rosa rummet spöade något lag. Måste säga att dom var riktigt grymma! Upptäckte även hur mycket jag saknar fotbollen, är ju så kul att sparka lite boll.. Därför blir det korp nästa år hade jag tänkt, så att jag inte dammar av skorna helt och hållet.

Har även varit och pumpat mina muskler så att det blivit ännu större nu! josy hämtade upp mig vid halv 9 tiden så åkte vi till korpen och körde lite myskvällsgym. Var så bra omgivning där när det var lugnt och skönt. Tänker inte åka dit någon gång innan klockan 9, så är det bara. Trivdes så bra där vi, på varenda liten maskin. Dock fattade vi inte alla, men visst fan tog det iallafall. Höll bland annat på att bli strypt av en maskin, och sedan hittade vi ju såklart favoriten som var så skön. men den kan vi inte ha gjort rätt med, för den va bara mysig liksom och inte alls jobbig. Men jag hoppas på lite träningsvärk imorgon nästan, så att man vet att lite fett fick brännas på bål. Hinner tyvärr inte träna något imorgon eftersom det är lotta schultz träning med corsa på kvällen någon gång, men på torsdag då jävlar hihi.

Juste, tack sötis för bullarna! dom var jättejättejättegoda ♥

Nu ska jag ta ett bad med lite musik och tända ljus, sen mysa ner mig i sängen :)
puss



Gör det inte svårare än vad det redan är


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0