You got me

Klev upp i skaplig tid imorse eftersom corsa skulle klippas. hon blev så fin så :) Sedan var det bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning. Åkte med mamma in mot stan och tog sedan bussen därifrån till hagaström där jag skulle bli upphämtad av emelie! Sämst som jag är på att åka buss så hoppade jag av fel, som jag alltid lyckas göra när jag åker nya turer. Turisten... När vi fann varandra så brummade vi till köpis för att uträtta mina ärenden. Gick väldans bra faktikst, så nu är det bara att hoppas!! :) wiiiie, happy me. Kan inte glömma att vi åt också, hahaha otippat... börjar bli lite utav en vana, en bra sådan ;) När vi gjort förvånansvärt bra ifrån oss så åkte vi därifrån. För min del blev det hem och rida lite och trimma på banan, gick muy bien faktiskt :) hihi.

Ska ta en snabb dusch nu och äta, sen ska vi åka med lite grejor till strömsbro! Ville leka lite med josy ikväll, men eftersom hon lämnat staden för en kväll så får det bli andra planer. På tal om att lämna staden, det ska jag göra imorgon! Det blir en uppsala-visit med shopping och lite annat mys. Behöver hitta något att ha på mig till lördag, och även uppdatera min garderob lite. Min nya garderooooob..

Nu är min mat klar, så lär rappa på lite så att vi får något gjort innan midnatt! hörs ikväll babys.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0