You only see what your eyes want to see

Igår var en sån där jobbig dag där inte mycket stämde som bara var allmänt jobbig, kunde inte sova heller så det var skiiiiit. jag som brukar kunna sova som en björn hur lätt som helt och var som helst. Är jobbigt när man gör allt för att inte försöka bry sig och för att slippa den där känslan som vägrar släppa. Men ändå lyckas man..

haha, faaaan. Jag ska inte sticka under stolen med att jag har sjukaste träningsvärken ever. Men det var ju ett bra tecken på att man tog i lite igår iallafall ;) Skulle ju gymmat imorse men jag ringde och lämnade walk over, kunde knappt ta mig upp ur sängen. Smärtan var olidlig nästan.. fick iallafall svar på att stretching inte alltid gör sitt rätta jobb. Så malin och lovisa fick klara sig själva idag på gymmet, duktiga sådär dom. Men om jag känner rätt så kommer jag fortfarande ha träningsvärk imorgon när vi har yoga, vilket inte är ett gott tecken. Känner på mig att jag kommer plågas styggt imorgon i en och en halv timme. Roligt.

Idag fick jag lite sovmorgon iallafall och klev upp vid 10 istället, vääldigt skönt. Tog en lång dusch och åkte till frisören och fixade och trixade lite. Nöjd blev jag iallafall, alltid skönt med en liten uppfräschning. Skulle vilja färga håret mörkt med lite röd nyans, men vetefan om jag vågar alltså. Har varit så nära att göra det två gånger, men har då fegat ur i sista sekund. Men man måste ju våga pröva någon gång. Det får bli senare i höst när jag tagit modet tillfånga. När vi var klara så tog jag en snabbis på stan, hann inte riktigt med vad jag ville så jag får ta det imorgon istället. Behöver lite tröstshopping så man får bli glad för en liten stund. Behöver något nytt till i helgen samt massa nytt i höstgarderoben.

Ikväll är det Lotta-träning med corsa klockan sju! eftersom sista utetävlingen har varit så är det dags att flytta in helt och hållet. Är svårt att gå från att ha tränat och tävlat utomhus till att gå inomhus, allt blir så annorlunda och det blir så trångt. Det tar väl lite tid, så det är bara att vänja sig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0