You say it best, when you say nothing at all

älskar sånahär kvällar. Det får en alltid på bra humör och får den där känslan och tankarna att försvinna trots att man är ensam, konstigt nog. Ibland är det så värt att bara ligga hemma i sängen och kolla på fortet och time out! Idag var en sådan dag, dels för att det var säsongsavslutning och för att jag känner mig lite småsjuk och förkyld.

Imorgon är det en fullspäckad dag, så ska försöka komma i säng i tid ikväll. Ska försöka hinna ut i stallet innan jag åker in till stan också, men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte bli av. Men tänker ställa klockan tidigt iallafall så får jag se vilken form jag är i. Kan ju hoppas att jag vaknar på rätt sida och är pigg. Ska ta tolv bussen in till stan och ha en lunchdate med fisen och bara hänga lite var det tänkt. Därefter ska jag träffa johan klockan två och göra upp lite planer hoppas jag, we will see. Sedan ska jag träffa emelie en stund för lite mys och såntdär som vi är bra på, välbehövligt!! :) Sedan blir det rusha hem och ut i stallet igen och göra iordning corsa och packa så att vi kan åka in till travet och besikta henne inför tävlingen som är på fredag. Kommer väl hänga en hel del på travet denna helg eftersom det är stora tävlingar hela helgen, fredag-söndag, morgon till kväll. Alltid lika kul att spendera långa dagar med underbart hästfolk!

BTW!!! Kul att dom säger att det ska bli frost inatt... tja istiden!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0