14/4

Det har varit en ganska rolig och händelserik dag idag faktiskt, är i helhet ganska så nöjd. Dödens som vanligt imorse men kom snabbt igång och blev hyfsat pigg. Är med 1orna den här veckan så vi myste på lite bara och sedan satt jag ute i solen från halv 12 tills det var mellis vid 2 tiden. Så himla skönt var det och alla ungarna var på bra humör så det var guld värt! Sen blev det ju en del incidenter också och att jag var ''så himla dum'', men det löste ju fröken Anna innan det var försent ;) Sedan hade jag en pissmyra i håret också. Fyfan, det kliar fortfarande på hela kroppen!!!!! Den jäveln måste ha klättrat från mina fötter och upp längs kroppen och sen satt sig i håret. När vi satt på mellisen så kliade det lite i hårbotten så jag kliade ju och helt plötsligt hade jag en pissmyra på min macka. Så den kastade jag av ren reflex på en av ungarna samtidigt som jag skriker. Jag var ju inte den enda som blev rädd kan jag ju säga, lite panikattack runt hela bordet. Men det löste vi ju också till slut genom att kasta ut myran. När jag slutat åkte jag och mamsen ut till GRS och kollade slutet av 120 klassen. Galet mycket startande i helgen.. Men hade sååå gärna varit med, får sån ångest av att tänka att jag inte tävlat corsa på 6 månader. Blir galen snart :( Hoppas av hela mitt hjärta att det är vår tur snart.

Och nu då, mot kvällens stora händelse. Jag tänkte att jag skulle powerwalka och hämta min cykel som var spårlöst försvunnen. Hur mycket jag än tänkte och tänkte så kunde jag inte minnas var jag hade ställt den. Och sist jag använde den var ju liksom i somras/höstas så den kunde ju vara var som helst. Men till slut kom jag på var jag ställt den så jag började gå mot Hille. Fick en riktig snilleblixt och fick för mig att jag skulle jogga! Så hör och häpna, jag joggade från strömsbro till Hille. Det värsta är att jag är så nöjd att jag skulle kunna leva på det här i en vecka nu. Sist jag var i hårdträning var ju när man spelade i strömsbros A-lag när man gick i högstadiet, så det var ju 100 år sedan typ. Men jag har faktiskt inte tappat konditionen så mycket som jag trodde, jag överlevde ju. Ska börja röra på mig lite oftare nu, man mår ju så mycket bättre efter! :)



Kommentarer
john won

HEAR I AM!

2011-04-15 @ 06:35:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0