17/4

Nu är jag någorlunda utvilad iallafall. Det gick bra att jobba igår också, allt rullade på och det var trevligt :) drygt bara att jag inte kan sova så länge på mornarna dagen efter, utan istället blir det bara ett par timmars sömn. Men är ju pigg ändå så ska ju inte klaga. Jag har precis duschat och gjort mig iordning lite, ska börja sminka mig alldeles strax. Dagens schema står klart, det är ju p-söndag idag så först är det samling kl 14 på harrys och därefter bowling! hahaha, kul.... jag som är sååå bra. Men teamet är ju bra så kan ju hoppas på en liten vinst iallafall ;) Sen efter det så är vi några som ska hem till Madde och sedan vidare till Harrys igen där det blir käk för allihopa. Det är så jag har uppfattat alltihopa, mer än så vet jag liksom inte. men det visar väl sig ;)

Nu ska jag börja göra mig iordning lite. Skriver mer under dagen och berättar hur det går hehehe.
Lateeer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0