19/4

Ja, då var man blond igen då, har längtat lite till och med. Eller just nu är det lite guld, gult eller nå sånt. Det är svårt att säga, beror på vilket ljus jag står under. Fast det ska fixas och trixas lite tills det blir som jag vill ha det. Det är går ju inte att färga direkt från rödbrund till blont eftersom pigmenten sitter kvar så länge. Det blev faktiskt bättre än vad jag trodde och högt över min förväntan, och måste faktiskt säga att det är skönt att vara tillbaka ;) Blont hår är nog lite jag på något sätt, vet inte varför men känner mig trygg så :)

Nu har jag precis käkat lite god sallad som mamma plockade med hem till mig, och nu ligger jag bara och inväntar desperate och självaste myset. puss så länge för nu börjar det närma sig 


gammal bild, men det är lite av målet jag ska nå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0