20/4

Tack gode gud att det gick bra på bowlingen idag, hade DÖTT annars. Hahaha så dålig som jag var i söndags var fan skrämmande så jag ville verkligen inte ha en repris. Så det var skönt att vara tillbaka på banan igen och vara stabil! Inledde serien med en strike så bättre början kunde jag ju inte fått ;) Blev lite paff själv till och med, trodde aldrig att jag skulle kunna vara kapabel till det. Ungarna blev impad också så det var plus i kanten för mig, satte lite respekt på en gång liksom. moahaha, det slutade iallafall med att jag slog allihopa och tog hem segern. viktigt! Haha, sen att barnen var i åldrarna 6-10 år är ju en annan femma... Finns inget annat än seger.

Some people think it´s holding on that makes one stronger - sometimes it´s letting go.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0