21/4

Otroligt att jag överlevde ritten alltså, nära döden upplevelse. Trodde nästan att min sista stund var kommen, men så var inte fallet som tur var. Mormor har precis varit här på besök, vi har käkat och hängt lite bara. Sån som man behöver ibland och det var ju mysigt som vanligt :) Har även fått hela lördagen planerad och det känns så gryyymt skönt! Men har ju två dagar kvar att överleva först, satt jag får väl hålla ut fram tills dess. Ikväll/natt ska jag jobba medans 80 % av Gävle ska ut och roa sig, inge avis... Men känns skönt att tjäna pengar istället för att göra av med dom ;) moahah, försöker iallafall se det ur en positiv vinkel. Börjar hitta fler och fler positiva saker med att jobba ikväll till och med. Klirr i kassan, må bra imorgon, spara pengar, träffar ändå gött folk och kommer förmodligen ha roligt ikväll som alla andra jobbkvällar! Satt det är ju inte fy skam ;)

Nu ska jag ta ett bad. Later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0